Susitikimas su Lietuvos pramoninkų konfederacijos prezidentu ir verslo atstovais

Susitikimas su Lietuvos pramoninkų konfederacijos prezidentu ir verslo atstovais 

Mažeikių politechnikos mokykloje vyko susitikimas-diskusija su Lietuvos pramoninkų konfederacijos prezidentu Robertu Dargiu.

Susitikimo tema – „Investicija į profesinį mokymą – tai investicija į kvalifikuotą specialistą“. Tikslas – siekti, kad verslo įmonės dalyvautų profesinio mokymo procese ruošiant kvalifikuotą specialistą sparčiai besikeičiančiai darbo rinkai. Renginį vedė mokyklos statybos profesinio mokymo skyriaus vedėja Erika Pusvaškė. Ji paskelbė pagrindinius susitikimo akcentus: profesinės mokyklos ir darbdavių bendradarbiavimo formos ir ateities perspektyvos gerinant profesinio mokymo kokybę bei profesinės mokyklos ir darbdavių bendradarbiavimo svarba rengiant kvalifikuotus specialistus. Pristatė renginio svečius: Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentą Robertą Dargį ir viceprezidentą – Šiaulių pramonininkų konfederacijos prezidentą Alvydą Stulpiną, atsakingą už regionų politiką, bei komunikacijos departamento direktorę Daivą Rimašauskaitę.
Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas R. Dargis kalbėjo, kad kompetencijų centras yra mokykla, kad mokyklai reikia palaikyti kontaktą ir bendradarbiauti su verslo įmonėmis visame regione, kad mokytojas turi domėtis, sekti visa, kas vyksta aplinkui, tirti rinką, siūlė pakviesti mokytis mokinių iš užsienio šalių.
Susitikime dalyvavo Mažeikių politechnikos mokyklos direktorė Vida Lumpickienė, mokyklos administracijos darbuotojai, profesijos mokytojai bei verslo atstovai: UAB „Mažeikių Varduva“, UAB „Edzaras“, UAB „Stega“, UAB „Hotrema“, UAB „Mažeikių autoservisas“, UAB „Budinks“, UAB „Lyra Group“, UAB „Omnitel“, UAB „ Orlen Lietuva“ vadovai bei atstovai, privataus verslo konsultantas.
Mokyklos direktorė pristatė mokyklą, specialybes, papasakojo apie mokyklos perspektyvas ir siekius. Profesinio mokymo vadovas Dangiras Gurauskas kalbėjo apie santykį tarp verslo įmonių ir mokyklos, apie mokyklos bazę, naujų programų įdiegimo procesą, modulines programas. Mokyklos verslo ir paslaugų profesinio mokymo skyriaus vedėja Tatjana Kinčinienė akcentavo, kad mokytojai turi išmokyti ne tik profesijos, bet ir suteikti mokiniams bendražmogiškąsias kompetencijas, tam tikslui kuriami mokyklos ilgalaikiai strateginiai planai, mokykla tiria rinką, ruošia naujų specialybių programas. Verslo atstovai pabrėžė ne tik techninių žinių, bet ir bendrųjų kompetencijų, informacinių technologijų, anglų kalbos svarbą ruošiant kvalifikuotą specialistą sparčiai besikeičiančiai darbo rinkai. Visi pritarė, kad komunikacija tarp verslo įmonių ir mokyklos labai reikalinga.

Bronislava Butnoriutė, „Žvilgsnio“ korespondentė