Informacija dėl mokymo proceso
organizavimo nuotoliniu būdu

12 km. žygis „Ventos regioninio parko takais“

Balandžio 19 d. Mažeikių politechnikos mokyklos Viekšnių skyriuje vyko projektinė diena - pažintinė ir sportinė veikla: 12 km. žygis „Ventos regioninio parko takais".

Projektinės dienos tikslas – propaguoti keliavimą pėsčiomis kaip aktyvią, kultūringą ir aplinką tausojančią laisvalaikio praleidimo formą.
Uždaviniai:

• Skatinti aktyvų ir sveiką gyvenimo būdą;
  • Susipažinti su Ventos regioninio parko objektais;
  • Skatinti bendradarbiavimą tarp bendruomenės narių;
  • Ugdyti pilietiškumą, puoselėti kultūros ir istorines tradicijas.

Saulėtas penktadienio rytas žygio dalyvius nuteikė optimistiškai. Būrelis mokinių ir mokytojų per Viekšnių centrą patraukė link Gyvolių piliakalnio. Stabtelėjome prie Biržiškų šeimai pastatyto paminklo. Neformaliojo švietimo organizatorė Genovaitė Čiužienė trumpai pristatė paminko atsiradimo priežastis, Biržiškų šeimos narių indėlį į Viekšnių ir Lietuvos istoriją. Kitas objektas, prie kurio prisilietėme – Viekšnių vandens malūnas. Besiklausydami galingo vandens gaudimo susipažinome su technikos paminklo istorija ir skubėjome prie kabančio tilto per Ventą. Mūsų tikslas buvo persikelti į kitą upės pusę ir per Juodeikų pušyną pasiekti Manguto parko takus, o tada persikelti išgaubtu tiltu dar per vieną upę - Virvytę ir, užkopus į kalniuką, pasukti Gyvolių kaimo link. Jau šiek tiek pavargę, pasiekėme Gyvolių piliakalnį. Trumpai susipažinome su piliakalnio atsiradimo istorija. Žygeiviams labai patiko užrašytas pasakojimas apie Grybauskų šeimos istoriją, bet atsivėrę vaizdai piliakalnio apylinkės sužavėjo labiausiai.
Kadangi artinosi pietų metas, skubėjome į Virvytės poilsiavietę, kur mūsų laukė ant laužo virta žuvienė ir keptos bulvės. Papietavę, pailsėję dar pažaidėme su kamuoliu, aplankėme Ventos ir Virvytės santaką ir grįžome į mokyklą, palinkėdami vieni kitiems kuo geriausių atostogų.
Pabendravimas neformalioje aplinkoje buvo įdomus ir turiningas, susipažinome su apylinkėmis, pasigrožėjome bundančia gamta ir tarpusavyje pabendravome.