Kokiomis sąlygomis 

 

vyksta ugdymas

 

nuo gruodžio 16 d.

 

iki sausio 31 d.

 

Pagrindinis ir vidurinis ugdymas vykdomas nuotoliniu būdu, išskyrus specialiosiose mokyklose ir bendrojo ugdymo mokyklų specialiosiose klasėse ugdomus mokinius, užtikrinant anksčiau sveikatos apsaugos ministro nustatytas ir jau įprastas asmenų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi ir kitas būtinas visuomenės sveikatos saugos, higienos, asmenų aprūpinimo būtinosiomis asmeninėmis apsaugos priemonėmis sąlygas.

Švietimo pagalba teikiama, laikantis būtinų saugumo sąlygų, tokiu pat būdu, kokiu yra vykdoma veikla švietimo įstaigoje ir kitų švietimo teikėjų.

Profesinis mokymas vyksta tik nuotoliniu būdu, išskyrus privalomas praktikas, praktinius mokymus, kompetencijų vertinimus, kurių neįmanoma atlikti niekaip kitaip, kaip tik įprastu kontaktiniu būdu, užtikrinant būtinas saugumo sąlygas.

Detaliau su visais naujausiais Vyriausybės ir sveikatos apsaugos ministro sprendimais galima susipažinti www.koronastop.lt, švietimo įstaigoms aktuali informacija skelbiama 

www.smm.lt/naujienos/2020-2021-mokslo-metai

 

   

fund erasmus

TOBULĖJIMUI RIBŲ NĖRA... ERASMUS+ PROGRAMOS GALIMYBĖSfotoaparatas

 2020 m. rugsėjo 09 – 28 dienomis keturi technikos priežiūros verslo darbuotojo specialybės mokiniai kartu su VšĮ Telšių regioninio profesinio mokymo centro mokiniais dalyvavo Erasmus+ programos asmenų mokymosi mobilumo tikslais projekte „Į profesinį meistriškumą per tarptautinį mobilumą  ir kompetencijų tobulinimą“ Nr. 2019-1-LT01-KA102-060389.

20 dienų būsimieji specialistai stažavosi Kuldygos verslo įmonėse, kur gilino savo profesines žinias ir tobulino gebėjimus.

Vismantas Grėbliauskas, TP-78 gr. mokinys, dalijasi įspūdžiais po įvykusios stažuotės:

„Pirmosios dienos atvykus buvo įdomios. Reikėjo maistą daryti savo rankomis, tačiau pritrūko įrankių – lėkštės, šaukšto, šakutės. Visą tai nusipirkome.

Darbo vietoje kartu dirbau su grupioku Simonu Konsmonu. Pirmosios dienos darbe taip pat buvo įdomios. Įdomiausia buvo kaip susikalbėsime, bendrausime, tačiau su Autoserviso direktoriumi nebuvo sunku susikalbėti. Buvo drąsiai galima susikalbėti anglų kalba. Prasčiausiai sekėsi su kitais kolegomis susikalbėti, nes jie nemoka anglų kalbos, o tik rusų. Na bent jau man rusų kalba kalbėt sunkiau sekėsi, nes nelabai jos moku, tik pagrindus. Sužinojome, jog dirbsime prie Ralikrosui ruošto bolido „LADA Žiguli“, kurio būklė bloga. Turiu omenyje apie kovos randus (įlenkimus). Visą bolidą turėjome išardyti kol kėbulas liks visiškai tuščias. Turėjome paruošti kėbulo darbams, t. y., tiesinimas, dažymas, rūdžių šalinimas. Ilgiausiai dirbome prie antikorozinės dangos, kurią reikėjo grandyti nuo dugno, nuo posparnių ir po arkomis. Visą bolidą išardę, paruošę, užkrovėme ant tralo ir išvežėme pas žmogų, kuris viską surinks į važiuojamąją padėtį. Toliau dirbome prie kitų automobilių. Dirbome prie VOLVO automobilio, kuriam visa dešinė pusė buvo sulankstyta. Reikėjo pakeisti sparną, duris ir dešinįjį galinė ketvirtį. VOLVO automobilis buvo kaip baigiamasis darbas. Buvome pridėję rankų prie direktoriaus naujai ruošiamo projekto Ralikrosui, bei paprastam eksploatavimui BMW E30.

Nuo mūsų gyvenamosios vietos iki darbo buvo 15 minučių kelio. Artimiausia parduotuvė buvo Aibė. Iki jos 2-3 minutės kelio, tačiau ten nebuvo didelio maisto pasirinkimo, todėl eidavome iki didžiųjų prekybos centrų „Rimi“, „Maxima“, kurių kelias lygus 15 minučių. Aš nebuvau aplankyti jokių įdomių vietų, nes nebuvo labai įdomu, labiausiai būdavo įdomiausia darbe ir namie, kai visi grįžę pasakojam savo įspūdžius.“

Rokas Aleksandravičius, TP-72 gr. mokinys, dalijasi įspūdžiais sugrįžus iš po stažuotės:

Stažuotė į Latviją prasidėjo pažintimi su VšĮ Telšių regioninio profesinio mokymo centro mokiniais ir lydinčiais asmenimis. Pirmasis įspūdis nuteikė džiaugsmingai ir draugiškai.

Atvykę į Kuldigą, visų pirma, aplankėme Kuldigos profesinę mokyklą, kurioje mus pasitiko mokyklos vadovė ir projektų vadovė. Pabendravome, papietavome, o susitikimo pabaigoje gavome atvykimo dovanų. Po susitikimo mokykloje vykome į darbo vietas, kuriose visą stažuotės laikotarpį, kartu su klasioku E. Freimaniu, teko tobulinti profesinius įgūdžius. Darbuotojų bendravimas su mumis abiems buvo draugiškas. Nors ne visada man sekdavusi iš karto atlikti kai kurias užduotis, bet niekada nenusiminiau, nes bendradarbiai visada padėdavo, patardavo, parodydavo. Per visą laikotarpį tobulinau įvairiausius profesinius gebėjimus, bet labiausia patiko dirbti prie ratų montavimo, špakliavimo.

Savaitgalį vykome į Ventspilį. Ekskursijos metu pasivaikščiojome po miestą, pajūriu, aplankėme uostą. Diena labai greitai pralėkė. 

Būdamas stažuotėje įsitikinau, kad aš tik mokinys, o mokinantis galima klysti tam, kad išmoktum puikiai atlikti pavestas užduotis.“

Paskutinę stažuotės dieną mokiniams buvo įteikti sertifikatai ir Europass mobilumo dokumentais bei prisiminimo dovanėlės.

Erasmus+ programos darbine stažuote buvo patenkinti visi mobilumo dalyviai. Stažuotės laikotarpiu įgijo daugiau praktinių specialybės gebėjimų.

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

 

 

Erika Pusvaškė, statybos profesinio mokymo skyriaus vedėja, projektų koordinatorė

   

Tvarkaraščiai  

   

tamo

   

moodle tumb

   
   

   

   
© MPMVS